BLACK FRIDAY HOTELTILBUD

London, 22. november 2017 – I denne uge er der Black Friday-tilbudsfeber overalt, men hvorfor købe flere ting og gadgets, der bare fylder i skabe og skuffer. Brug i stedet den store rabatdag til at forkæle dig selv med en skøn luksusferie. Overnatningseksperterne hos Hotels.com© har for eksempel nogle fantastiske tilbud, hvor du sparer op til 75 % på unikke hoteller.

Hvad enten du vil overnatte på en luksusyacht eller i en eksklusiv villa, skal du blot booke mellem den 23. og 28. november 2017 for at opnå Hotels.com© Black Friday-priser.

Executive Pool Villa hos Baan Haad Ngam, Koh Samui, Thailand

På udkig efter det perfekte ferieparadis med masser af vintersol? Så kan Baan Ngam Boutique Resort and Villas tilbyde førsteklasses overnatning og udsøgt gourmetkøkken i idylliske, tropiske omgivelser. Hotellet ligger direkte ud til en enestående smuk sandstrand, meget langt fra trængsel og travlhed.

Black Friday-tilbud: Spar 75 % på ophold mellem den 23. november 2017 og 31. marts 2018.

Miami Beach Luxury Yacht Charters, Miami, USA

Skal dine venner være grønne af misundelse? Book din helt egen, privatchartrede yacht ud for kysten ved Miami. Mindre end 2 km fra Miami Beach Marina ved South Beach kan du gå om bord i den rene luksus, hvor du har dit eget spabad til rådighed. Med blandt andet concierge-service kan du få opfyldt alle dine ønsker.

Black Friday-tilbud: Spar 75 % på ophold mellem den 23. november 2017 og 30. april 2018.

Monthara Angkor Residence, Siem Reap, Cambodia

Monthara Angkor Residence i Siem Reap forkæler dig med stilfuld, moderne indretning og ligger kun en kort spadseretur fra den kendte Pub Street. Dette udsøgte boutique-hotel er også den ideelle base for ture til de majestætiske Angkor Wat-templer.

Tria Elegance, Istanbul, Tyrkiet

Dette smukke hotel er inspireret af klassiske tyrkiske traditioner, men har også et moderne twist. Du befinder dig her i det historiske Sultanahmet-distrikt og kan se Den Blå Moské, Hagia Sophia og Marmaris Havet fra tagterrassen.

Ossotel Legian Bali, Legian, Indonesien

Bestil et ophold til tilbudspris på hotellet Ossotel ved den ikoniske Padma Legian-strand, kun et stenkast fra det turkisblå hav. Med egen bar og grill, der serverer kulinariske lækkerier og signaturdrinks i en afslappet atmosfære, får selv den mest kræsne foodie stillet nysgerrigheden og sulten.

Black Friday-tilbud: Spar 75 % på ophold mellem den 23. november 2017 til 31. marts 2018.

SLUT

Du kan få yderligere information ved at kontakte Hotels.coms nordiske pressekont or på e-mail nora.maki@cohnwolfe.com eller telefon +358 (0)41 433 1078

Bemærkning til redaktører:

Få yderligere information på Hotels.coms website www.hotels.com, følg os på Twitter @HotelsdotcomEU, eller find os på Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, et af verdens førende websites til booking af overnatningssteder, som spænder fra internationale kæder og strandresorts til lokale favoritter og bed & breakfast-tilbud. På websitet finder du alle de informationer, du skal bruge for at booke det perfekte ophold. Kunderne opnår omgående besparelser i form af hemmelige priser** via vores booking-app til mobilen, og Hotels.com’s Rewards-medlemmer kan optjene og indløse bonusovernatninger*** på tusindvis af overnatningssteder i hele verden. Hotels.com Mobile Concierge til iPhone er som at have en lokalkendt ekspert lige ved hånden og giver dig direkte adgang til tjenester såsom transport, udbringning af mad, restaurantreservationer og aktiviteter.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoet er enten registrerede varemærker eller varemærker tilhørende Hotels.com, LP i USA og/eller andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.

*Alle priser på Hotels.com inkluderer værelsesprisen plus skatter og gebyrer, men i visse byer skal man betale en ekstra turistskat pr. person pr. overnatning. Hvis du ønsker yderligere information, kan du se det beløb, der skal betales i skat, under Hoteloplysninger.

**Hemmelige priser er tilgængelige for brugere af Hotels.com-appen, Hotels.com® Rewards-medlemmer og enkeltpersoner, som optjener hemmelige priser på websitet ved at tilmelde sig Hotels.com’s nyhedsbrev. Hemmelige priser vises på de sider i dine søgeresultater, hvor der er et banner med teksten “Din hemmelige pris”. Gælder kun udvalgte hoteller og datoer. De komplette vilkår og betingelser er gældende.

***Bonusovernatninger inkluderer ikke skatter og gebyrer. Bonusovernatningens værdi er beregnet ud fra gennemsnitsværdien af alle de 10 optjente overnatninger. Læs de komplette vilkår og betingelser her.