Have yourself a Merry Little Christmas

Juleferier til dig, der er ude i sidste øjeblik – drop julestressen i år, og tjek ind på et hyggeligt hotel.

København, 19. december 2017 – Julen er en fantastisk tid, som giver dig rig mulighed for at skabe nye minder med dine nære og kære. Samtidig er der så mange ting, der skal ordnes, gaver, der skal købes, og arrangementer, man skal deltage i, at det også nemt bliver den tid på året, hvor vores stressniveau når nye højder. Hvad med at trække stikket i år og forkæle dig selv med en Stille nat på et luksushotel? Uanset om det skal være på selveste juleaften eller i de kaotiske dage op til jul, hjælper Hotels.com™ dig godt på vej med denne liste over hoteller med en skøn julestemning, hvor du kan lade julefreden sænke sig.

Rosewood Hotel, London

Overnat på det luksuriøse Rosewood Hotel i Bloomsbury i London, og udbring en skål for deres fortryllende vinterdekoration: Hotellet har forvandlet sin legendariske gårdhave til et fantastisk vinterlandskab med en mystisk hytte i en magisk skov, hvor der serveres gin fra små destillerier. Ginhytten er det perfekte sted at julehygge med Monkey 47 Gin, som serveres i varme og kolde cocktails, som alle er inspireret af tyske desserter. Det må du ikke snyde dig selv for! Snup en overnatning for at undgå alt for meget trængsel og alarm, når det er tid til at forlade hytten.

Rosewood Hotel har værelser fra 3635 DKK pr. nat. Få mere information eller book på Hotels.com*

Le Royal Monceau Raffles, Paris

Du går glip af en magisk jul, hvis du ikke vælger at tilbringe den på det parisiske palads Le Royal Monceau Raffles. I år giver hotellet sine gæster mulighed for at opleve Val Monceau – en pop op-alpeterasse, hvor man kan drømme sig væk til et skisportssted midt inde på hotellet. Derudover kan gæsterne forkæle deres smagsløg med Pierre Hermés overdådige og jomfrueligt hvide julekreation “La Bûche”, som er en hyldest til farverne og teksturerne i Alpernes sneklædte bjerge.

Le Royal Monceau Raffles har værelser fra 6328 DKK pr. nat. Få mere information eller book på Hotels.com*

Loews Regency New York Hotel, New York

The Loews Regency i New York tilbyder eksklusive juleoplevelser til alle sine gæster i juledagene, blandt andet happy hour fra 16-18 hver dag, hvor man kan få gratis varm chokolade lavet af chocolatier Jacques Torres, samt morgenkåber og pyjamas med julemotiver designet af Kate Spade til alle gæster, der overnatter i hotellets “signature suites”. Vil man helst undgå at stå i køkkenet hele julen, kan man nyde en fantastisk julemiddag enten juleaften eller første juledag på The Regency Bar and Grill.

Loews Regency New York Hotel har værelser fra 2901 DKK pr. nat. Få mere information eller book på Hotels.com*

Badrutt’s Palace Hotel, Schweiz

Check ind på skihotellet Badrutt’s, hvor det overdådige juletræ lyser hele hotellet op, og nyd en hyggelig julemiddag med familie og venner på en af hotellets syv restauranter. Her finder man også et væld af julearrangementer for børn, blandt andet en fortryllende julefest med en tryllende klovn og selveste julemanden i Embassy Ballroom.

Badrutt’s Palace Hotel har værelser fra 2150 DKK pr. nat. Få mere information eller book på Hotels.com*

Hotel Brunelleschi, Firenze

Hold en ganske særlig jul i Firenze på Hotel Brunelleschi, som slår dørene op til en oplevelse ud over det sædvanlige. På Hotel Brunelleschi kan man overnatte en eller flere nætter på et værelse efter eget valg, nyde en morgenbuffet i den historiske Salons Stemma e Liberty og få en kop af den lækreste varme chokolade serveret til et stykke Sachertorte lavet af hotellets kok.

Hotel Brunelleschi i Firenze har værelser fra 1623 DKK pr. nat. Få mere information eller book på Hotels.com*

Alle disse hoteller samt flere hundredtusind andre overnatningssteder over hele verden kan du finde og booke på Hotels.com eller i vores mobil-app, som kan downloades til iOS, Android og Amazon Kindle. Husk at booke med Hotels.com Rewards for at få adgang til billigere hotelovernatninger. Når du har optjent 10 overnatninger, får du en bonusovernatning!

ENDS

Du kan få yderligere information ved at kontakte Hotels.coms nordiske pressekontor på e-mail nora.maki@cohnwolfe.com eller telefon +358 (0)41 433 1078

Bemærkning til redaktører:

Få yderligere information på Hotels.coms website www.hotels.com, følg os på Twitter @HotelsdotcomEU, eller find os på Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, et af verdens førende websites til booking af overnatningssteder, som spænder fra internationale kæder og strandresorts til lokale favoritter og bed & breakfast-tilbud. På websitet finder du alle de informationer, du skal bruge for at booke det perfekte ophold. Kunderne opnår omgående besparelser i form af hemmelige priser** via vores booking-app til mobilen, og Hotels.com’s Rewards-medlemmer kan optjene og indløse bonusovernatninger*** på tusindvis af overnatningssteder i hele verden. Hotels.com Mobile Concierge til iPhone er som at have en lokalkendt ekspert lige ved hånden og giver dig direkte adgang til tjenester såsom transport, udbringning af mad, restaurantreservationer og aktiviteter.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoet er enten registrerede varemærker eller varemærker tilhørende Hotels.com, LP i USA og/eller andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.

*De angivne priser i denne pressemeddelelse er korrekte pr. 14. december 2017 og afhænger af tilgængelighed. Alle priser på Hotels.com inkluderer værelsesprisen plus skatter og gebyrer, men i visse byer skal man betale en ekstra turistskat pr. person pr. overnatning. Hvis du ønsker yderligere information, kan du se det beløb, der skal betales i skat, under Hoteloplysninger.

**Hemmelige priser er tilgængelige for brugere af Hotels.com-appen, Hotels.com® Rewards-medlemmer og enkeltpersoner, som optjener hemmelige priser på websitet ved at tilmelde sig Hotels.com’s nyhedsbrev. Hemmelige priser vises på de sider i dine søgeresultater, hvor der er et banner med teksten “Din hemmelige pris”. Gælder kun udvalgte hoteller og datoer. De komplette vilkår og betingelser er gældende.

***Bonusovernatninger inkluderer ikke skatter og gebyrer. Bonusovernatningens værdi er beregnet ud fra gennemsnitsværdien af alle de 10 optjente overnatninger. Læs de komplette vilkår og betingelser her.