Læg vinteren bag dig med Hotels.com

Julens glæder er for længst overstået, og den store fest nytårsaften er allerede et fjernt minde. Januar bringer os tilbage til både arbejdet og virkeligheden. Hos Hotels.com™ ved vi, at ferieplanlægning er den bedste kur mod den vinterblues, der kan melde sig på denne årstid. Derfor har vi samlet en række skønne destinationer verden over, hvor du – bogstavelig talt – kan rejse ud i det blå og lægge vinteren bag dig.

Santorini, Grækenland

Nyd udsigten over det smukke, blå Ægæiske Hav, mens du nyder dit ophold på The Lilium Villas fra kun 862 pr. værelse/nat*. Dette luksuriøse Santorini-hotel ligger på kanten af krateret, højt hævet over det turkisblå hav og med en uovertruffen udsigt over vulkanen. Beliggenheden er tæt på byen Fira, hvor du kan opleve en overflod af de hvide og blå huse, der er så typiske for landskabet på Santorini. Yderligere information: Hotels.com.

Chefchaouen, Marokko

Chefchaouen i det nordlige Marokko er berømt for sine fantastiske blåkalkede bygninger i den gamle bydel. Som kælenavnet ‘Marokkos blå perle’ antyder, kan du tilbringe timer til fods på de brostensbelagte gader i den gamle bydel og opleve de berømte læderværksteder, før du om aftenen slapper af på Lina Ryad & Spa fra 977 kr. pr. værelse/nat*. Denne luksuriøse ryad har en enestående beliggenhed i en af Marokkos mest spektakulære destinationer, omgivet af storslåede bjerge og beliggende i hjertet af medinaen. Yderligere information: Hotels.com.

Venedig, Italien

Et blåt tema med de smukkeste destinationer fra hele verden ville ikke være komplet uden Venedig, Italiens unikke kanalby. Byen er opført på over 100 små øer og har derfor slet ingen veje, kun kanaler, herunder den store Canal Grande-hovedfærdselsåre, der prydes af storslåede palæer fra renæssancen og gotikken. Book for eksempel et ophold på UNA Hotel Venezia fra kun 663 kr. pr. værelse/nat*. Hotellet er restaureret og bragt tilbage til fordums storhed i det historiske, livlige Cannaregio-distrikt med populære turistattraktioner lige uden for døren. Yderligere information: Hotels.com.

Grindavik, Island

En sidste mulighed for at undslippe sin vinterblues er ved ganske enkelt at rette blikket opad, mod himlen. Tag til Island, oplev det åndeløst smukke nordlys og tilbring en uforglemmelig nat under stjernerne. Book dit ophold på Geo Hotel Grindavik fra 879 kr. pr. værelse/nat*, og nyd synet af aurora borealis lige uden for hotellet. Grindavík er i øvrigt en malerisk fiskerby på Islands sydvestlige kyst, hvor du både kan opleve et livligt fiskermiljø og en smuk natur. Geo Hotel ligger ideelt for rejsende, der vil udforske området. Yderligere information Hotels.com.

ENDS

Du kan få yderligere information ved at kontakte Hotels.coms nordiske pressekont eller på e-mail nora.maki@cohnwolfe.com eller telefon +358 (0)41 433 1078

Bemærkning til redaktører:

Få yderligere information på Hotels.coms website www.hotels.com, følg os på Twitter @HotelsdotcomEU, eller find os på Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, et af verdens førende websites til booking af overnatningssteder, som spænder fra internationale kæder og strandresorts til lokale favoritter og bed & breakfast-tilbud. På websitet finder du alle de informationer, du skal bruge for at booke det perfekte ophold. Kunderne opnår omgående besparelser i form af hemmelige priser** via vores booking-app til mobilen, og Hotels.com’s Rewards-medlemmer kan optjene og indløse bonusovernatninger*** på tusindvis af overnatningssteder i hele verden. Hotels.com Mobile Concierge til iPhone er som at have en lokalkendt ekspert lige ved hånden og giver dig direkte adgang til tjenester såsom transport, udbringning af mad, restaurantreservationer og aktiviteter.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoet er enten registrerede varemærker eller varemærker tilhørende Hotels.com, LP i USA og/eller andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.

*De angivne priser i denne pressemeddelelse er korrekte pr. 8. januar 2018 og afhænger af tilgængelighed. Alle priser på Hotels.com inkluderer værelsesprisen plus skatter og gebyrer, men i visse byer skal man betale en ekstra turistskat pr. person pr. overnatning. Hvis du ønsker yderligere information, kan du se det beløb, der skal betales i skat, under Hoteloplysninger.

**Hemmelige priser er tilgængelige for brugere af Hotels.com-appen, Hotels.com® Rewards-medlemmer og enkeltpersoner, som optjener hemmelige priser på websitet ved at tilmelde sig Hotels.com’s nyhedsbrev. Hemmelige priser vises på de sider i dine søgeresultater, hvor der er et banner med teksten “Din hemmelige pris”. Gælder kun udvalgte hoteller og datoer. De komplette vilkår og betingelser er gældende.

***Bonusovernatninger inkluderer ikke skatter og gebyrer. Bonusovernatningens værdi er beregnet ud fra gennemsnitsværdien af alle de 10 optjente overnatninger. Læs de komplette vilkår og betingelser her.