VIL DU VÆRE, DER HVOR DET SNER? Hold hovedet koldt i fantastiske ishoteller og igloer

I takt med at dagene bliver koldere, og nætterne mørkere, får man nogle gange lyst til at krybe ind under et varmt tæppe og blive inden døre. Men ikke hos os her hos Hotels.com®! Vi elsker vinteren og har fundet de bedste ishoteller og igloer verden rundt, så du kan få et overblik over alle de fristelser, vinterdestinationerne byder på. På med dynejakken og af sted på et par cool fridage!

Icehotel Sweden

Book et ophold på verdens første ishotel, som du finder i den svenske by Jukkasjärvi. Her bliver hvert værelse udformet individuelt med forskellige temaer af kunstnere fra hele verden. Crystal Forest-suiten er for eksempel formet i hånden, så du får oplevelsen af at være i skoven – med krystalsøjler der strækker sig hele vejen hen over loftet!

Den frostklare oplevelse kan du i øvrigt besøge året rundt, da den i sommermånederne bliver kølet ned af solceller.

Icehotel kan bookes fra 1.191 kr. pr. værelse og nat. Yderligere information og booking på Hotels.com*

Fell Centre Kiilopää, Hotel Niilanpää, Finland

I hjertet af Lapland finder du Fell Centre igloer og vinterhytter med tæt kontakt til naturen og rigelige mængder sne lige uden for døren. En perfekt destination, hvis du vil se nordlys – hotellet har sågar et dedikeret observatorium, hvor du kan beundre dette fantastiske naturfænomen. Gæsterne kan også gøre brug af en unik sauna, så man er forberedt på at prøve kræfter med den smukke natur!

Du kan booke Fell Centre Kilopaa, Hotel Niilanpää fra kun 560 kr. pr. værelse og nat. Yderligere information og booking på Hotels.com*

Hôtel de Glace- Quebec, Canada

Der venter dig en uforglemmelig oplevelse på Hôtel De Glace, som er opført udelukkende af sne og is med ideel beliggenhed lige uden for Quebec City. Her kan gæsterne nyde en cocktail serveret i glas af is eller tilbringe natten i et af de 44 værelser, alle med istema. Og man kan naturligvis blive varmet godt op i udendørs spabade eller i saunaen.

Book Hôtel de Glace fra 4.981 kr. pr. værelse og nat. Yderligere information og booking på Hotels.com*

Lapland Hotel Snow Village, Finland

Oplev den flotte Lapland Hotel Snow Village, som hvert år opføres i et nyt design. Landsbyen tilbyder sneværelser, suiter og et helt netværk af smukke korridorer, som er omgivet af original, illumineret iskunst og snetykke vægge. Der er også en isrestaurant, en iscocktailbar og en iskirke, det er værd at tjekke ud!

Book Lapland Hotel Snow Village fra 1.935 kr. pr. værelse og nat. Yderligere information og booking på Hotels.com*

Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort, Italien

Lac Salin_Livigno

Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort ligger naturskønt ved Livigno i de italienske alper – her kan gæsterne tilbringe natten i særligt konstruerede suiter omgivet af sne, trygt rullet ind i termosoveposer og i ophøjet ensomhed midt i det dramatiske, alpine landskab. De særlige snesuiter åbner fra den 20. december 2017.

Book Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort fra 1.362 kr. pr. værelse og nat

Yderligere information og booking på Hotels.com*

SLUT

Du kan få yderligere information ved at kontakte Hotels.coms nordiske pressekontor på e-mail nora.maki@cohnwolfe.com eller telefon +358 (0)41 433 1078

Bemærkning til redaktører:

Få yderligere information på Hotels.coms website Hotels.com, følg os på Twitter @HotelsdotcomEU, eller find os på Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, et af verdens førende websites til booking af overnatningssteder, som spænder fra internationale kæder og strandresorts til lokale favoritter og bed & breakfast-tilbud. På websitet finder du alle de informationer, du skal bruge for at booke det perfekte ophold. Kunderne opnår omgående besparelser i form af hemmelige priser** via vores booking-app til mobilen, og Hotels.com’s Rewards-medlemmer kan optjene og indløse bonusovernatninger*** på tusindvis af overnatningssteder i hele verden. Hotels.com Mobile Concierge til iPhone er som at have en lokalkendt ekspert lige ved hånden og giver dig direkte adgang til tjenester såsom transport, udbringning af mad, restaurantreservationer og aktiviteter.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoet er enten registrerede varemærker eller varemærker tilhørende Hotels.com, LP i USA og/eller andre lande. Alle andre varemærker tilhører deres respektive ejere.

*De angivne priser i denne pressemeddelelse er korrekte pr. 27. November 2017 og afhænger af tilgængelighed. Alle priser på Hotels.com inkluderer værelsesprisen plus skatter og gebyrer, men i visse byer skal man betale en ekstra turistskat pr. person pr. overnatning. Hvis du ønsker yderligere information, kan du se det beløb, der skal betales i skat, under Hoteloplysninger.

**Hemmelige priser er tilgængelige for brugere af Hotels.com-appen, Hotels.com® Rewards-medlemmer og enkeltpersoner, som optjener hemmelige priser på websitet ved at tilmelde sig Hotels.com’s nyhedsbrev. Hemmelige priser vises på de sider i dine søgeresultater, hvor der er et banner med teksten “Din hemmelige pris”. Gælder kun udvalgte hoteller og datoer. De komplette vilkår og betingelser er gældende.

***Bonusovernatninger inkluderer ikke skatter og gebyrer. Bonusovernatningens værdi er beregnet ud fra gennemsnitsværdien af alle de 10 optjente overnatninger. Læs de komplette vilkår og betingelser her.