Yritystiedot

Hotels.com on Hotels.com L.P:n yritys, joka on johtava majoitusvaraussivusto. Matkailu on intohimomme. Tavoitamme joka päivä miljoonia matkailijoita ja annamme heille inspiraatiota 85 paikallissivustolla yli 41 kielellä. Olemme siis paras liittolainen, kun on kysymys täydellisen hotellin, vuokrattavan loma-asunnon, lomakeskuksen, huoneiston tai bed&breakfastin varaamisesta.

Sivustolla on satojatuhansia majoitusliikettä yli 200 maasta*, joten tarjoamme verrattoman valikoiman sekä parhaan hinnan takuun*.
Sivusto on mukava ja helppokäyttöinen, ja tarjoamme myös innovatiivisia verkkotyökaluja sekä palkittuja mobiilisovelluksia.

Arvostamme ennen kaikkea asiakkaidemme uskollisuutta. Siksi asiakaspalvelu on tavoitettavissa joka päivä vuorokauden ympäri. He ovat valmiina auttamaan henkilökohtaisesti kaikkia asiakkaitamme löytämään selkeimmän vaihtoehdon ja palkitsevat siitä hyvillä tarjouksilla, ilmaisilla palkintoöillä* ja arvokkailla eduilla.

*Käyttöehdot https://fi.hotels.com/customer_care/terms_conditions.html

© 2017 Hotels.com, L.P., Hotels.com, Se selkeä valinta ja Hotels.com-logo ovat Hotels.comin rekisteröityjä tavaramerkkejä tai tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

*sisältää alueita