BLACK FRIDAY -HOTELLITARJOUKSET

Lontoo, 22. marraskuuta 2017 – Tällä viikolla on luvassa Black Friday -riehaa, mutta älä täytä komeroitasi turhalla tavaralla. Hyödynnä sen sijaan superalennusten päivä hemmottelemalla itseäsi ihanalla luksuslomalla. Hotels.com©-majoitusasiantuntijoiden mahtavien tarjouksien avulla säästät jopa 75 % öistä huippuhotelleissa.

Olipa tähtäimessäsi sitten luksusjahti tai ylellinen huvila, muista tehdä varauksesi ajalla 23.–28. marraskuuta 2017, niin hyödynnät Hotels.comin© parhaat Black Friday -tarjoukset.

Executive Pool Villa by Baan Haad Ngam, Koh Samui, Thaimaa

Tekisikö mielesi paeta tänä vuonna talvea paratiisin aurinkoon? Baan Ngam Boutique Resort and Villas tarjoaa ykkösluokan majoitusta ja loistavia ravintolapalveluja idyllisissä trooppisissa puitteissa. Hotellin sijainti häkellyttävän kauniilla mutta silti hiljaisella rannalla takaa rauhan ihmispaljoudelta.

Black Friday -tarjous: säästä 75 % hotelliyön hinnasta matkustusajalla 23. marraskuuta 2017 – 31. maaliskuuta 2018.

Miami Beach Luxury Yacht Charters, Miami, Yhdysvallat

Haluatko tehdä kaverit kateellisiksi? Vuokraa luksusjahti yksityiseen käyttöösi Miamin rannikolla. Tämä ylellinen asuntolaiva sijaitsee South Beachillä vain n. 1,5 kilometrin päässä Miami Beachin venesatamasta, ja siinä on myös oma poreallas. Laivan palveluskunta on valmiina toteuttamaan pienimmänkin toiveesi.

Black Friday -tarjous: säästä 75 % hotelliyön hinnasta matkustusajalla 23. marraskuuta 2017 – 30. huhtikuuta 2018.

Monthara Angkor Residence, Siem Reap, Kambodža

Siem Reapissa sijaitsevasta, modernin tyylikkäästi sisustetusta Monthara Angkor Residencestä on vain lyhyt kävelymatka kuuluisalle Pub Streetille. Tämä pieni boutique-hotelli on loistava tukikohta tutkimusretkelle majesteettisiin Angkor Watin temppeleihin.

Tria Elegance, Istanbul, Turkki

Tämä hotelli on sisustettu turkkilaisen antiikin henkeen, mutta modernilla twistillä. Historiallisella Sultanahmetin alueella sijaitsevan hotellin kattoterassilta voi ihailla Sinistä moskeijaa, Hagia Sofiaa ja Marmaranmerta.

Ossotel Legian Bali, Legian, Indonesia

Varaa itsellesi edullinen yö Ossotel-hotellista, joka sijaitsee aivan tunnetulla Padma Legianin rannalla, kivenheiton päässä turkoosista merestä. Hotelli pitää foodiet tyytyväisinä omalla baarillaan ja grilliravintolallaan, joissa tarjotaan kulinaarisia nautintoja ja drinkkejä rennossa ilmapiirissä.

LOPPU

Lisätietoja antaa Hotels.comin Pohjoismaiden tiedotusosasto sähköpostitse osoitteessa nora.maki@cohnwolfe.com tai puhelimitse numerossa +358 (0)41 433 1078.

Huomautukset toimittajille:

Lisätietoja on saatavana Hotels.comin verkkosivustossa osoitteessa www.hotels.com tai seuraamalla meitä Twitterissä @HotelsdotcomEU tai Facebookissa (Hotels.comEurope)

Tietoa Hotels.com-sivustosta

Hotels.com on Hotels.com, L.P.:n omistama markkinoiden johtava majoitusvaraussivusto, jonka kautta varattaviin majoitusliikkeisiin kuuluu kansainvälisiä hotelliketjuja, täysihoitoperiaatteella toimivia lomakeskuksia, paikallisia suosikkihotelleja ja bed & breakfast -paikkoja ja joka tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon täydellisen majoituksen varaamiseen. Asiakkaat saavat välittömiä säästöjä varaamalla huoneen salaiseen hintaan** mobiilisovelluksen kautta, ja Hotels.comin Rewards-ohjelman jäsenet voivat ansaita ja lunastaa palkintoöitä*** tuhansissa kohteissa ympäri maailmaa. Hotels.comin iPhone-puhelimille ladattava Concierge-mobiilisovellus on kuin taskuun sopiva oma paikallisopas, jonka avulla onnistuvat esimerkiksi paikallisen julkisen liikenteen palveluiden käyttö, noutoruokatilaukset, ravintolavaraukset ja paikallisiin aktiviteetteihin tutustuminen.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, Se selkeä valinta, Hotels.com Rewards ja Hotels.com-logo ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä tai Hotels.com, L.P.:lle kuuluvia tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

*Saatavuus vaihtelee varaustilanteen mukaan. Kaikkiin Hotels.comin huonehintoihin sisältyy vero. Kannattaa kuitenkin huomioida, että jotkin kaupungit saattavat veloittaa erillisen matkustajakohtaisen turistiveron jokaiselta hotelliyöltä. Lisätietoa verojen määristä on hotellin omalla tietosivulla ’Ilmoitukset ja maksut’ -kohdassa.

**Salaisia hintoja tarjotaan Hotels.com-sovelluksen käyttäjille, Hotels.comTM Rewards -jäsenille ja henkilöille, jotka voivat avata salaiset hinnat sivustolla tilaamalla Hotels.comin uutiskirjeen. Salainen hintasi näkyy hakutuloksissa Salainen hintasi -bannerin kohdalla. Salaisia hintoja on saatavilla vain tiettyihin hotelleihin valikoituina päivinä. Salaisiin hintoihin sovelletaan samoja ehtoja kuin muihinkin hintoihin.

*** Palkintoyö ei sisällä veroja tai maksuja. Palkintoyön arvo perustuu sen ansaitsemiseen johtaneiden kymmenen varatun yön keskihintaan. Lue täydelliset käyttöehdot tästä.