ETSITKÖ LUMISTA TALVILOMAKOHDETTA? Rentoudu upeissa jäähotelleissa ja igluissa

ETSITKÖ LUMISTA TALVILOMAKOHDETTA?
Rentoudu upeissa jäähotelleissa ja igluissa

Päivien kylmetessä ja iltojen pimetessä on välillä mukava kääriytyä lämpimään huopaan ja pysytellä sisätiloissa. Hotels.com® haluaa kuitenkin muistuttaa talven iloista ja esitellä upeita jäähotelleja ja igluja ympäri maailmaa, joissa pääset nauttimaan talvilomakohteiden kattavasta tarjonnasta. Hyppää siis hiihtohaalariisi ja lähde lumiselle lomalle!

Icehotel, Ruotsi

Yövy maailman ensimmäisessä Icehotel-jäähotellissa ruotsalaisessa Jukkasjärven kylässä. Taiteilijat ympäri maailmaa ovat suunnitelleet hotellin huoneet erilaisten teemojen mukaan. Esimerkiksi Crystal Forest Suite -huoneessa jää on muotoiltu niin, että tunnet olevasi metsässä jääpylväiden kohotessa pitkin kattoa.

Huurteinen yöpymiselämys on mahdollista kokea ympäri vuoden, sillä kesäkuukausina tiloja viilennetään aurinkopaneeleiden avulla.

Huoneen Icehotel-hotellista voi varata alkaen 161 €/yö.

Fell Centre Kiilopää, Hotelli Niilanpää

Lapin sydämessä sijaitsevissa Hotelli Niilanpään igluissa ja lumimajoissa pääset lähelle luontoa, ja luminen maisema alkaa heti kynnykseltä. Tämä yöpymiskokemus sopii erinomaisesti matkailijoille, jotka haluavat päästä näkemään revontulia, sillä hotellin observatorio on ihanteellinen paikka kauniin valonäytelmän ihailuun. Lisää ulkoilmakokemuksia kaipaavat voivat kylpeä savusaunassa.

Huoneen Fell Centre Kiilopään Hotelli Niilanpäästä voi varata alkaen 73 €/yö. Katso lisätietoja tai varaa osoitteessa Hotels.com*

Hôtel de Glace, Quebec, Kanada

Jos etsit ikimuistoista elämystä, valitse ihastuttava, aivan Quebecin tuntumassa sijaitseva, kokonaan lumesta ja jäästä rakennettu Hôtel De Glace. Täällä vieraat voivat nauttia jäälasissa tarjoiltavan cocktailin tai yöpyä yhdessä 44 jääteemaisesta huoneesta. Lämpöä kaipaavat pääsevät nauttimaan lämpimistä ulkoammeista tai saunasta.

Huoneen Hôtel de Glace -hotellista voi varata alkaen 674 €/yö.

Lapland Hotel Snow Village

Yövy Lapland Hotel Snow Village -lumihotellissa, joka rakennetaan joka vuosi hieman erilaisena. Hotellikokonaisuuteen kuuluu lumihuoneita, sviittejä ja laaja upeiden käytävien verkosto, jota ympäröivät kauniisti valaistut jääveistokset ja paksut lumiseinät. Lumiravintola, jäinen cocktailbaari ja jääkappeli ovat myös tutustumisen arvoisia.

Huoneen Lapland Hotel Snow Village -lumihotellista voi varata alkaen 260 €/yö.

Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort, Italia

Lac Salin_Livigno

Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort sijaitsee Livignossa Italian Alpeilla. Vierailunsa aikana vieraat voivat viettää yön erikoissuunnitellussa lumen ympäröimässä huoneessa, kääriytyneenä lämpimään makuupussiin täydellisen rauhallisissa ja upeissa alppimaisemissa. Erikoissuunniteltu lumihuone otetaan käyttöön 20.12.2018.

Huoneen Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort -hotellista voi varata alkaen 182 €/yö.

LOPPU

Lisätietoja antaa Hotels.comin Pohjoismaiden tiedotusosasto sähköpostitse osoitteessa nora.maki@cohnwolfe.com tai puhelimitse numerossa +358 41 433 1078.

Huomautukset toimittajille:

Lisätietoja on saatavana Hotels.comin verkkosivustossa osoitteessa www.hotels.com tai seuraamalla meitä Twitterissä @HotelsdotcomEU tai Facebookissa (Hotels.comEurope)

Tietoa Hotels.com-sivustosta

Hotels.com on Hotels.com, L.P.:n omistama markkinoiden johtava majoitusvaraussivusto, jonka kautta varattaviin majoitusliikkeisiin kuuluu kansainvälisiä hotelliketjuja, täysihoitoperiaatteella toimivia lomakeskuksia, paikallisia suosikkihotelleja ja bed & breakfast -paikkoja ja joka tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon täydellisen majoituksen varaamiseen. Asiakkaat saavat välittömiä säästöjä varaamalla huoneen salaiseen hintaan** mobiilisovelluksen kautta, ja Hotels.comin Rewards-ohjelman jäsenet voivat ansaita ja lunastaa palkintoöitä*** tuhansissa kohteissa ympäri maailmaa. Hotels.comin iPhone-puhelimille ladattava Concierge-mobiilisovellus on kuin taskuun sopiva oma paikallisopas, jonka avulla onnistuvat esimerkiksi paikallisen julkisen liikenteen palveluiden käyttö, noutoruokatilaukset, ravintolavaraukset ja paikallisiin aktiviteetteihin tutustuminen.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, Se selkeä valinta, Hotels.com Rewards ja Hotels.com-logo ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä tai Hotels.com, L.P.:lle kuuluvia tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

*Tämän lehdistötiedotteen hinnat ovat voimassa 10. marraskuuta 2017 alkaen. Saatavuus vaihtelee varaustilanteen mukaan. Kaikkiin Hotels.comin huonehintoihin sisältyy vero. Kannattaa kuitenkin huomioida, että jotkin kaupungit saattavat veloittaa erillisen matkustajakohtaisen turistiveron jokaiselta hotelliyöltä. Lisätietoa verojen määristä on hotellin omalla tietosivulla ’Ilmoitukset ja maksut’ -kohdassa.

**Salaisia hintoja tarjotaan Hotels.com-sovelluksen käyttäjille, Hotels.comTM Rewards -jäsenille ja henkilöille, jotka voivat avata salaiset hinnat sivustolla tilaamalla Hotels.comin uutiskirjeen. Salainen hintasi näkyy hakutuloksissa Salainen hintasi -bannerin kohdalla. Salaisia hintoja on saatavilla vain tiettyihin hotelleihin valikoituina päivinä. Salaisiin hintoihin sovelletaan samoja ehtoja kuin muihinkin hintoihin.

*** Palkintoyö ei sisällä veroja tai maksuja. Palkintoyön arvo perustuu sen ansaitsemiseen johtaneiden kymmenen varatun yön keskihintaan. Lue täydelliset käyttöehdot tästä.