Joulun rauhaa

Viimehetken joululomia – unohda stressi ja rentoudu parhaissa jouluisissa hotelleissa

Helsinki, 19.12.2017 – Joulu on aina erityistä aikaa ja erinomainen tilaisuus uusiin kokemuksiin rakkaiden ihmisten kanssa. Jolunaika valmisteluineen, lahjaostoksineen ja kestityksineen voi kuitenkin nostaa stressitasot taivaisiin. Ota tänä vuonna hieman lomaa joulukiireistä ja lähde nauttimaan joulutunnelmasta ylelliseen hotelliin. Lähditpä sitten viettämään joulua tai pakoon joulua edeltävää kaaosta, Hotels.com™ on valinnut parhaat jouluiset hotellit, joissa voit rentoutua ja pääset joulutunnelmaan.

Rosewood Hotel, Lontoo

Yövy ylellisessä Rosewood Hotellissa Lontoon Bloomsburyssa ja kohota malja hotellin ihastuttavalle talviteemalle. Hotellin upea piha on muutettu hurmaavaksi talviseksi piilopaikaksi, jossa tarjoillaan käsityönä valmistettua giniä viehättävässä majassa taustallaan taianomainen metsämaisema. Täydellisessä joulunajan piilopaikassa voit nauttia Monkey 47 -giniä kuumissa ja kylmissä juomissa, joihin on haettu inspiraatiota saksalaisista jälkiruoista. Ehdottomasti kokemisen arvoinen elämys! Varaa hotelliyö ja varmista, että vältät kotimaisemien jouluostosruuhkat ja juhlahumun.

Huoneen Rosewood Hotelista voi varata alkaen 488 €/yö. Katso lisätietoja tai varaa osoitteessa Hotels.com*

Le Royal Monceau Raffles, Pariisi

Älä ohita taianomaista joulutunnelmaa, vaan lähde lomalle pariisilaiseen Le Royal Monceau Raffles -hotelliin. Tänä vuonna hotelli tarjoaa vierailleen mahdollisuuden tutustua Val Monceau’hun, hotellin pop-up-hiihtokeskusterassiin. Lisäksi hotellivieraat voivat nauttia Pierre Herméen ylellisestä ja puhtaan valkoisesta Buche-jouluteoksesta, joka on ylistys lumisten Alppien väreille ja pinnanmuodoille.

Huoneen Le Royal Monceau Raffles -hotellista voi varata alkaen 846 €/yö. Katso lisätietoja tai varaa osoitteessa Hotels.com*

Loews Regency New York Hotel, New York

Loews Regency New Yorkissa tarjoaa joulukuussa huoneen varanneille ylellisiä jouluelämyksiä. Näihin kuuluvat Chocolatier Jacques Torres’n kuuman kaakaon happy hour -tarjoilu päivittäin klo 16–18 ja juhlavat Kate Spaden kylpytakit ja pyjamat signature suites -sviiteissä yöpyville. Valmista joulupöytää kaipaavat voivat nauttia uskomattoman jouluillallisen jouluaattona tai joulupäivänä The Regency Bar and Grill -ravintolassa.

Huoneen Loews Regency New York Hotelista voi varata alkaen 390 €/yö. Katso lisätietoja tai varaa osoitteessa Hotels.com*

Badrutt’s Palace Hotel, Sveitsi

Valitse Badrutt’s Ski Hotel, jossa voit ihastella upeaa, hotellin valaisevaa joulukuusta ja nauttia juhlavan jouluillallisen perheen ja ystävien kanssa jossakin hotellin seitsemästä ravintolasta. Hotellissa on myös runsaasti jouluista ohjelmaa lapsille ja ihastuttava lasten joulujuhla Embassy Ballroom -salissa, jossa lapset tapaavat joulupukin ja taikuriklovnin.

Huoneen Badrutt’s Palace Hotelista voi varata alkaen 289 €/yö. Katso lisätietoja tai varaa osoitteessa Hotels.com*

Hotel Brunelleschi, Firenze

Jos haluat viettää erityisen joulun Firenzessä, Hotel Brunelleschissa on ainutlaatuinen joulutarjous. Hotel Brunelleschissa vieraat voivat yöpyä yhden yön tai useampia öitä valitsemassaan huoneessa, nauttia aamiasbuffetista historiallisessa Salons Stemma e Liberty -salongissa ja siemailla hotellin kokin valmistamaa herkullista kaakaota Sacherkakun kera.

Huoneen Hotel Brunelleschista Firenzestä voi varata alkaen 218 €/yö. Katso lisätietoja tai varaa osoitteessa Hotels.com*

Kaikki nämä ja tuhannet muut hotellit ympäri maailmaa ovat nähtävissä ja varattavissa Hotels.comin verkkosivustossa tai iOS-, Android- ja Amazon Kindle -laitteille saatavana olevassa matkapuhelinsovelluksessa. Muistathan tehdä varauksen Hotels.comin Rewards-ohjelman kautta, niin säästät hotellivarauksissa. Kun olet varannut 10 hotelliyötä, saat yhden palkintoyön.

LOPPU

Lisätietoja antaa Hotels.comin Pohjoismaiden tiedotusosasto sähköpostitse osoitteessa nora.maki@cohnwolfe.com tai puhelimitse numerossa +358 (0)41 433 1078.

Huomautukset toimittajille:

Lisätietoja on saatavana Hotels.comin verkkosivustossa osoitteessa www.hotels.com tai seuraamalla meitä Twitterissä @HotelsdotcomEU tai Facebookissa (Hotels.comEurope)

Tietoa Hotels.com-sivustosta

Hotels.com on Hotels.com, L.P.:n omistama markkinoiden johtava majoitusvaraussivusto, jonka kautta varattaviin majoitusliikkeisiin kuuluu kansainvälisiä hotelliketjuja, täysihoitoperiaatteella toimivia lomakeskuksia, paikallisia suosikkihotelleja ja bed & breakfast -paikkoja ja joka tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon täydellisen majoituksen varaamiseen. Asiakkaat saavat välittömiä säästöjä varaamalla huoneen salaiseen hintaan** mobiilisovelluksen kautta, ja Hotels.comin Rewards-ohjelman jäsenet voivat ansaita ja lunastaa palkintoöitä*** tuhansissa kohteissa ympäri maailmaa. Hotels.comin iPhone-puhelimille ladattava Concierge-mobiilisovellus on kuin taskuun sopiva oma paikallisopas, jonka avulla onnistuvat esimerkiksi paikallisen julkisen liikenteen palveluiden käyttö, noutoruokatilaukset, ravintolavaraukset ja paikallisiin aktiviteetteihin tutustuminen.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, Se selkeä valinta, Hotels.com Rewards ja Hotels.com-logo ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä tai Hotels.com, L.P.:lle kuuluvia tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.

*Tämän lehdistötiedotteen hinnat ovat voimassa 14.12.2017 alkaen. Saatavuus vaihtelee varaustilanteen mukaan. Kaikkiin Hotels.comin huonehintoihin sisältyy vero. Kannattaa kuitenkin huomioida, että jotkin kaupungit saattavat veloittaa erillisen matkustajakohtaisen turistiveron jokaiselta hotelliyöltä. Lisätietoa verojen määristä on hotellin omalla tietosivulla ’Ilmoitukset ja maksut’ -kohdassa.

**Salaisia hintoja tarjotaan Hotels.com-sovelluksen käyttäjille, Hotels.comTM Rewards -jäsenille ja henkilöille, jotka voivat avata salaiset hinnat sivustolla tilaamalla Hotels.comin uutiskirjeen. Salainen hintasi näkyy hakutuloksissa Salainen hintasi -bannerin kohdalla. Salaisia hintoja on saatavilla vain tiettyihin hotelleihin valikoituina päivinä. Salaisiin hintoihin sovelletaan samoja ehtoja kuin muihinkin hintoihin.

*** Palkintoyö ei sisällä veroja tai maksuja. Palkintoyön arvo perustuu sen ansaitsemiseen johtaneiden kymmenen varatun yön keskihintaan. Lue täydelliset käyttöehdot tästä.