Sukkelasti hotelliin: Hotels.com kokeilee Zaploxin mobiiliavainjärjestelmää

Lontoo, 20.11.2017: Majoitusasiantuntija Hotels.com® julkistaa tänään ottavansa kokeilukäyttöön mobiiliavaimen, joka nopeuttaa matkailijoiden sisäänkirjautumista hotelliin ja jättää näin enemmän aikaa matkasta nauttimiseen.

Zaploxin tekniikkaan pohjautuva mobiiliavain on tuotu osaksi Hotels.comin sovellusta*, ja sen avulla matkailijat voivat kirjautua sisään hotelliin ja sieltä ulos älypuhelimellaan. Hotelliavainten katoaminen on nyt historiaa, sillä tekniikan avulla matkailijat pääsevät huoneisiinsa helposti matkapuhelimen avulla. Tämä tarjoaa hotellivieraille saumattoman ja stressittömän käyttökokemuksen.

Hotels.comin toimitusjohtaja Johan Svanström kertoo:

“Olemme Hotels.comissa havainneet, että hotellien etsiminen ja varaaminen mobiililaitteilla on kasvanut merkittävästi viime vuosien aikana. Käyttäjämme pitävät paljon kätevästä Hotels.com-sovelluksesta, jossa siirtyminen tarvittavaan näkymään on nopeaa sen perusteella, missä vaiheessa varauksen tekeminen on, ja jossa on käytettävissä lisäpalveluita, kuten parhaiden paikallisten ravintoloiden haku. Ottamalla sovelluspohjaisen avainjärjestelmän käyttöön tarjoamme yhä enemmän lisäarvoa käyttäjillemme. Kukapa ei olisi joskus kadottanut hotellin avainkorttia ja toivonut voivansa taikoa oven auki yhdellä napsautuksella. Nyt tämä on mahdollista Hotels.comin kautta Zaploxin ja yhteistyöhotellien avulla.”

Mobiiliavainsovellus otetaan ensimmäisenä testikäyttöön kolmessa CABINN-ketjuun kuuluvassa hotellissa Tanskassa, ja tarkoituksena on laajentaa käyttöä kiinnostuneiden yhteistyökumppaneiden kanssa lähivuosien aikana. Kolmesta CABINN-hotellista tekniikan ottaa kokeilukäyttöön ensimmäisenä CABINN Metro, joka tarjoaa mobiiliavainta kaikille Hotels.comin kautta huonevarauksen tekeville.

Zaploxin toimitusjohtaja Magnus Friberg kertoo: “Olemme erittäin ylpeitä siitä, että Hotels.com on valinnut Zaploxin kumppanikseen. Expedia-konserni, johon Hotels.com kuuluu, on rakentanut menestyksekkäästi maailmanlaajuisen hotelli- ja lentovarausalustan. Zaploxin mobiiliavaimen sekä sisään- ja uloskirjautumistoiminnon sisältävä ratkaisu tuo hotelleille lisäarvoa, sillä kaikki toiminnot ovat käytettävissä suoraan asiakkaan mobiililaitteella.”

Varaa huone CABINN Metro -hotellista osoitteessa https://fi.hotels.com/ho323924

Lisätietoa Zaploxin mullistavista mobiiliavainpalveluista on osoitteessa www.zaplox.com .

* Hotels.com-sovellus on ladattavana iOS- ja Android-käyttöjärjestelmiin osoitteessa https://fi.hotels.com/page/app/

LOPPU

Lisätietoja antaa Hotels.comin Pohjoismaiden tiedotusosasto sähköpostitse osoitteessa nora.maki@cohnwolfe.com tai puhelimitse numerossa +358 (0)41 433 1078.

Huomautukset toimittajille:

Tietoa Hotels.com-sivustosta

Hotels.com on Hotels.com, L.P.:n omistama markkinoiden johtava majoitusvaraussivusto, jonka kautta varattaviin majoitusliikkeisiin kuuluu kansainvälisiä hotelliketjuja, täysihoitoperiaatteella toimivia lomakeskuksia, paikallisia suosikkihotelleja ja bed & breakfast -paikkoja ja joka tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon täydellisen majoituksen varaamiseen. Asiakkaat saavat välittömiä säästöjä varaamalla huoneen salaiseen hintaan** mobiilisovelluksen kautta, ja Hotels.comin Rewards-ohjelman jäsenet voivat ansaita ja lunastaa palkintoöitä*** tuhansissa kohteissa ympäri maailmaa. Hotels.comin iPhone-puhelimille ladattava Concierge-mobiilisovellus on kuin taskuun sopiva oma paikallisopas, jonka avulla onnistuvat esimerkiksi paikallisen julkisen liikenteen palveluiden käyttö, noutoruokatilaukset, ravintolavaraukset ja paikallisiin aktiviteetteihin tutustuminen.

**Salaisia hintoja tarjotaan Hotels.com-sovelluksen käyttäjille, Hotels.comTM Rewards -jäsenille ja henkilöille, jotka voivat avata salaiset hinnat sivustolla tilaamalla Hotels.comin uutiskirjeen. Salainen hintasi näkyy hakutuloksissa Salainen hintasi -bannerin kohdalla. Salaisia hintoja on saatavilla vain tiettyihin hotelleihin valikoituina päivinä. Salaisiin hintoihin sovelletaan samoja ehtoja kuin muihinkin hintoihin.

*** Palkintoyö ei sisällä veroja tai maksuja. Palkintoyön arvo perustuu sen ansaitsemiseen johtaneiden kymmenen varatun yön keskihintaan. Lue täydelliset käyttöehdot tästä.

Tietoa Zaploxista

Maailmanlaajuisesti toimiva Zaplox tarjoaa hotellialalle kokonaistoimituksena turvalliseen ja tehokkaaseen mobiiliavainjärjestelmään perustuvan alustan, johon kuuluu mobiilikäyttöinen avainsovellus tai SDK (Software Development Kit) vieraan käyttökokemuksen hallintaan. Mobiilitekniikan avulla Zaplox tuo hotelleille ja hotellivieraille lisäarvoa entistä kätevämmän sisään- ja uloskirjautumistavan avulla sekä tarjoamalla mobiiliavaimen suoraan hotellivieraan älypuhelimeen. Järjestelmä säästää aikaa ja kustannuksia sekä tarjoaa hotellille suoran kommunikointikanavan asiakkaan kanssa, mikä tarjoaa mahdollisuuden lisätulojen tuottamiseen. Zaploxin ratkaisu toimii kaikissa yleisimmissä älypuhelinten käyttöjärjestelmissä ja tukee kaikkia yleisimpiä hotellien ovilukkoja ja järjestelmiä. Sitä voidaan käyttää korvaamaan kaikki nykyiset avainkorttitekniikat tai käyttää niiden rinnalla. Zaplox perustettiin vuonna 2010 IDEON Science Parkissa Lundissa Ruotsissa. Ratkaisua on asennettu ja käytetty kaupallisessa käytössä vuodesta 2011 saakka yli 2 miljoonan hotelliyön ajan. Euroopassa ja Pohjois-Amerikassa toimiva Zaplox tarjoaa joustavaa ja asiakaslähtöistä tukea.

Zaplox on listattu Tukholman Nasdaq First North -pörssissä. Virallisena välittäjänä toimii Sedermera Fondkommission.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, Se selkeä valinta, Hotels.com Rewards ja Hotels.com-logo ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä tai Hotels.com, L.P.:lle kuuluvia tavaramerkkejä Yhdysvalloissa ja/tai muissa maissa. Kaikki muut tavaramerkit ovat omistajiensa omaisuutta.