BLACK FRIDAY MED KNAKENDE GODE KAMPANJETILBUD

London, 22. november 2017 – Denne uken er det Black Friday igjen. Et lite råd fra oss: Bruk ikke den svarte fredagen til å kjøpe alt mulig fjas som du egentlig ikke trenger, og som ender opp som unødig fyll i skuffer og skap! Bruk i stedet denne megarabattdagen på å unne deg noe du alltid har drømt om! Hva med en aldri så liten luksusferie, for eksempel? Reiseekspertene våre har noen helt fantastiske tilbud i ermet, der du kan spare opptil 75 % på noen helt utrolige hotellopphold.

Vi kan friste med alt fra luksusyachter til fasjonable villaer. Bestill i perioden 23.–28. november, så er du sikret de beste Black Friday-tilbudene fra Hotels.com©.

Executive Pool Villa by Baan Haad Ngam, Koh Samui, Thailand

Kunne du kanskje tenke deg en liten tur til paradis for å slikke litt sommerlig vintersol? Vi har funnet paradiset. Ngam Boutique Resort and Villas tilbyr førsteklasses innkvartering og en utsøkt meny akkompagnert av tropisk idyll. Hotellet ligger i nydelige omgivelser på en vakker og stille strand, der du kan trekke deg tilbake fra de store folkemengdene.

Black Friday-kampanjetilbud: Få 75 % rabatt på hotelloppholdet på reisedatoer i perioden 23.11.2017–31.03.2018.

Miami Beach Luxury Yacht Charters, Miami, USA

Drømmer du kanskje om din egen yacht? Nå kan du booke inn på din helt egne privatleide yacht utenfor kysten av Miami. Denne luksushusbåten med eget spaboblebad ligger i South Beach, kun 1,6 kilometer fra Miami Beach Marina. Med concierge-tjeneste om bord er det bare å gi et lite vink hvis det skulle være noe du trenger.

Black Friday-kampanjetilbud: Få 75 % rabatt på hotelloppholdet på reisedatoer i perioden 23.11.2017–30.04.2018.

Monthara Angkor Residence, Siem Reap, Kambodsja

Stilige Monthara Angkor Residence, med sitt moderne interiør, ligger i Siem Reap, bare en kort gåtur unna velkjente Pub Street. Dette lille boutique-hotellet er også den perfekte basen hvis du vil utforske de majestetiske templene i tempelbyen Angkor-vat.

Tria Elegance, Istanbul, Tyrkia

Dette vakre hotellet er inspirert av tyrkisk oldtid, men har fått en moderne vri. Her befinner du deg midt i det historiske Sultanahmet-distriktet i Istanbul, med utsikt mot Den blå moskeen, Hagia Sofia og Marmarahavet fra takterrassen.

Ossotel Legian Bali, Legian, Indonesia

Er du blant dem som ønsker deg valuta for pengene? Da kan vi anbefale Ossotel på legendariske stranden Padma Legian. Hotellet ligger så å si i strandkanten, bare et steinkast unna vakkert turkisblått hav. Hvis du er matglad, kan vi anbefale hotellets bar og grill med kulinariske herligheter, spennende cocktails og en rolig atmosfære.

SLUTT

For mer informasjon, ta kontakt med Hotels.com nordisk pressekontor på nora.maki@cohnwolfe.com eller ring +358 41 433 1078.

Merknader:

For mer informasjon, besøk nettsiden til Hotels.com via lenken www.hotels.com, følg oss på Twitter på @HotelsdotcomEU eller følg lenken Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, en ledende formidler av hotellovernatting. Hotels.com tilbyr reisende et av de største utvalgene av hotellovernatting på Internett, både uavhengige og kjente hotellkjeder samt steder med selvbetjening. Hos oss finner du all informasjon du trenger for å kunne bestille det perfekte hotelloppholdet. Kundene våre kan gjennom mobilappen vår bestille hotellopphold til rabatterte priser, såkalte hemmelige priser**, og Hotels.com Rewards-kunder kan tjene opp og løse inn bonusnetter*** på tusenvis av hoteller verden over. Med Hotels.com Mobile Concierge til iPhone har du alltid en lokal ekspert i lomma. Med få tastetrykk kan du bestille transport, mat, levering, bord på restaurant og mye annet.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoen er varemerker eller registrerte varemerker som tilhører Hotels.com, LP i USA og/eller andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere.

*Alle priser på Hotels.com er inkl. skatter og avgifter, men vi gjør oppmerksom på at lokale myndigheter enkelte steder pålegger en avgift per person per natt. Du finner mer detaljert informasjon under «Obligatoriske gebyrer» på hvert enkelt hotells informasjonsside.

**Hemmelige priser er tilgjengelige for brukere av appen til Hotels.com, medlemmer av Hotels.com® Rewards og personer som kan låse opp de hemmelige prisene på nettstedet gjennom å abonnere på e-poster fra Hotels.com. Hemmelige priser vil vises der hvor du kan se banneret «Din hemmelige pris» i søkeresultatene. Kun tilgjengelig på utvalgte hoteller og for utvalgte datoer. Underlagt betingelser og vilkår.

*** Bonusovernattingen inkluderer ikke skatter og avgifter. Bonusovernattingens verdi baseres på gjennomsnittsverdien av de ti overnattingene. Se gjeldende betingelser og vilkår.