FRYST FAST I VINTER? Riv deg løs og sjekk ut de kuleste ishotellene og igloene der ute!

Etter hvert som det blir enda kaldere og mørkere er det fristende å bare pakke seg inn i et varmt pledd og bli inne. Vi i Hotels.com® mener derimot at det er om å gjøre å få mest mulig ut av vinteren, og har funnet frem til ishoteller og igloer rundt om i verden, så du kan nyte alt vinteren og disse destinasjonene har å by på. Ta på deg vinterjakka og bli med på en snødekt reise!

Icehotel – Sverige

Bo på verdens første Icehotel i den svenske landsbyen Jukkasjärvi. Her er hvert enkelt rom skåret ut og utformet i forskjellige temaer av kunstnere fra rundt om i verden. I Crystal Forest-suiten, for eksempel, er isen håndskåret på en måte som får deg til å føle at du er i en skog – med issøyler som strekker seg langs hele taket.

Den islagte opplevelsen kan besøkes året rundt, og kjøles ned ved hjelp av solcellepaneler i sommermånedene.

Icehotel, fra 1558 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.*

Fell Centre Kiilopää, Hotel Niilanpää, Finland

I igloene og snøhyttene ved Fell Centre Kiilopää kan du vandre rett ut i den snødekte naturen i hjertet av Lappland – fra din egen dørstokk. Og er du på utkikk etter å oppleve det spektakulære nordlyset, er observatoriet på hotellet det ideelle stedet å nyte de ikoniske lysformasjonene på himmelen. For dem som virkelig vil oppleve det finske friluftslivet, har hotellet også en spektakulær røykbadstu.

Fell Centre Kiilopää, Hotel Niilanpää, fra 732 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.*

Hôtel de Glace – Quebec, Canada

Magiske Hôtel de Glace ligger rett utenfor Quebec by, er laget utelukkende av snø og is, og kommer til å gi deg et uforglemmelig opphold. Her kan du nyte en drink servert i et glass laget av is eller tilbringe natten på et av de 44 rommene, som alle har et istema. Og trenger du å varme deg, kan du slappe av i et utendørs boblebad eller i saunaen.

Hôtel de Glace, fra 6515 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom*

Lapland Hotel Snow Village – Lainio, Finland

Lapland Hotel Snow Village bygges med et nytt design hvert år. I landsbyen finner du snørom, suiter og et utstrakt nettverk av korridorer som alle er omfavnet av vakker opplyst iskunst og vegger av snø. I tillegg er det verdt å sjekke ut isrestauranten, isbaren og iskapellet!

Lapland Hotel Snow Village, fra 2538 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom*

Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort, Italia

Lac Salin_Livigno

Ved Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort i Livigno i de italienske alpene kan du pakke deg inn i en varm sovepose helt for deg selv i en spesialdesignet suite innbygd i snø og omringet av det dramatiske alpelandskapet. Denne helt spesielle snøsuiten er tilgjengelig fra 20. desember 2017.

Hotel Lac Salin Spa & Mountain Resort fra 1781 kr per rom per natt.

Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.*

SLUTT

For mer informasjon, ta kontakt med Hotels.coms nordisk pressekontor på nora.maki@cohnwolfe.com eller ring +358 41 433 1078.

Merknader:

For mer informasjon, besøk nettsiden til Hotels.com via lenken Hotels.com, følg oss på Twitter på @HotelsdotcomEU eller følg lenken Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, en ledende formidler av hotellovernatting. Hotels.com tilbyr reisende et av de største utvalgene av hotellovernatting på Internett, både uavhengige og kjente hotellkjeder samt steder med selvbetjening. Hos oss finner du all informasjon du trenger for å kunne bestille det perfekte hotelloppholdet. Kundene våre kan gjennom mobilappen vår bestille hotellopphold til rabatterte priser, såkalte hemmelige priser**, og Hotels.com Rewards-kunder kan tjene opp og løse inn bonusnetter*** på tusenvis av hoteller verden over. Med Hotels.com Mobile Concierge til iPhone har du alltid en lokal ekspert i lomma. Med få tastetrykk kan du bestille transport, mat, levering, bord på restaurant og mye annet.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoen er varemerker eller registrerte varemerker som tilhører Hotels.com, LP i USA og/eller andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere.

* Priser er oppdatert per 27. November 2017 og avhengig av ledig kapasitet. Alle priser på Hotels.com er inkl. skatter og avgifter, men vi gjør oppmerksom på at lokale myndigheter enkelte steder pålegger en avgift per person per natt. Du finner mer detaljert informasjon under «Obligatoriske gebyrer» på hvert enkelt hotells informasjonsside.

**Hemmelige priser er tilgjengelige for brukere av appen til Hotels.com, medlemmer av Hotels.com® Rewards og personer som kan låse opp de hemmelige prisene på nettstedet gjennom å abonnere på e-poster fra Hotels.com. Hemmelige priser vil vises der hvor du kan se banneret «Din hemmelige pris» i søkeresultatene. Kun tilgjengelig på utvalgte hoteller og for utvalgte datoer. Underlagt betingelser og vilkår.

*** Bonusovernattingen inkluderer ikke skatter og avgifter. Bonusovernattingens verdi baseres på gjennomsnittsverdien av de ti overnattingene. Se gjeldende betingelser og vilkår.