Legg vinteren bak deg med Hotels.com

Jule- og nyttårsfeiringen er forbi, og januar har for lengst tatt oss tilbake til både arbeidshverdagen og virkeligheten. Hos Hotels.com™ vet vi at ferieplanlegging er en
sikker kur mot vinterdepresjonen som så mange av oss opplever i løpet av den mørke årstiden – hvor hver dag kan føles som en blåmandag. Derfor gir vi deg i stedet en liste over vakre destinasjoner, hvor du bokstavelig talt kan reise ut i det blå og legge vinteren bak deg.

Santorini, Hellas

Nyt utsikten over det vakre, asurblå Egeerhavet fra det luksuriøse hotellet Lilium Villas, fra NOK 1122 per rom per natt. Dette hotellet på Santorini ligger på kanten av et krater, med fantastisk utsikt over både havet og øyas vulkan. Hotellet ligger i nærheten av byen Fira, hvor du kan oppleve de slående vakre blå og hvite bygningene som er så karakteristisk for landskapet på Santorini. Besøk Hotels.com for mer informasjon.

Chefchaouen, Marokko

Byen Chefchaouen i Nord-Marokko er først og fremst kjent for alle de vakre, blåmalte bygningene som har gitt gamlebyen kallenavnet «Marokkos blå perle». Her kan du vandre langs de brosteinsbelagte gatene, besøke de berømte skinnverkstedene og slappe av på luksushotellet Lina Ryad & Spa, fra NOK 1270 per rom per natt*. Hotellet er et vakkert, tradisjonelt marokkansk palass, eller «riad», og har en enestående beliggenhet i hjertet av den spektakulære medina-bydelen – omgitt av marokkansk tradisjon og praktfulle fjell. Besøk Hotels.com for mer informasjon.

Venezia, Italia

En liste over verdens vakreste reisemål med blått tema, ville ikke vært komplett uten den italienske kanalbyen Venezia. Byen består av over 100 små øyer i Adriaterhavet og har nesten ingen veier, men i stedet vakre kanaler – som den store hovedtrafikkåren Canal Grande – som renner forbi storslåtte bygninger fra renessansen og gotikken. Nyt et opphold på UNA Hotel Venezia, fra NOK 862 per rom per natt*. Dette hotellet har blitt restaurert til fordums storhet og ligger i det historiske og livlige Cannaregio-distriktet, med populære attraksjoner rett utenfor døren. Besøk Hotels.com for mer informasjon.

Grindavík, Island

En annen måte å nyte jordas spektakulære fenomener på, er ganske enkelt å rette blikket opp mot himmelen. Dra til Island for å oppleve det berømte nordlyset, og tilbring en uforglemmelig natt under stjernene. Bo på Geo Hotel Grindavík og nyt det magiske fargespillet til nordlyset, fra 1143 NOK per rom per natt*. Grindavík er en idyllisk fiskerlandsby på den sørvestlige kysten av Island, med en livlig og travel havn og fantastisk natur. Geo Hotel ligger perfekt plassert for reisende som ønsker å utforske det vakre området. Besøk Hotels.com for mer informasjon.

SLUTT

For mer informasjon, ta kontakt med Hotels.com nordisk pressekontor på nora.maki@cohnwolfe.com eller ring +358 41 433 1078.

Merknader:

For mer informasjon, besøk nettsiden til Hotels.com via lenken www.hotels.com, følg oss på Twitter på @HotelsdotcomEU eller følg lenken Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, en ledende formidler av hotellovernatting. Hotels.com tilbyr reisende et av de største utvalgene av hotellovernatting på Internett, både uavhengige og kjente hotellkjeder samt steder med selvbetjening. Hos oss finner du all informasjon du trenger for å kunne bestille det perfekte hotelloppholdet. Kundene våre kan gjennom mobilappen vår bestille hotellopphold til rabatterte priser, såkalte hemmelige priser**, og Hotels.com Rewards-kunder kan tjene opp og løse inn bonusnetter*** på tusenvis av hoteller verden over. Med Hotels.com Mobile Concierge til iPhone har du alltid en lokal ekspert i lomma. Med få tastetrykk kan du bestille transport, mat, levering, bord på restaurant og mye annet.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoen er varemerker eller registrerte varemerker som tilhører Hotels.com, LP i USA og/eller andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere.

* Priser er oppdatert per 08.01.2018 og avhengig av ledig kapasitet. Alle priser på Hotels.com er inkl. skatter og avgifter, men vi gjør oppmerksom på at lokale myndigheter enkelte steder pålegger en avgift per person per natt. Du finner mer detaljert informasjon under «Obligatoriske gebyrer» på hvert enkelt hotells informasjonsside.

**Hemmelige priser er tilgjengelige for brukere av appen til Hotels.com, medlemmer av Hotels.com® Rewards og personer som kan låse opp de hemmelige prisene på nettstedet gjennom å abonnere på e-poster fra Hotels.com. Hemmelige priser vil vises der hvor du kan se banneret «Din hemmelige pris» i søkeresultatene. Kun tilgjengelig på utvalgte hoteller og for utvalgte datoer. Underlagt betingelser og vilkår.

*** Bonusovernattingen inkluderer ikke skatter og avgifter. Bonusovernattingens verdi baseres på gjennomsnittsverdien av de ti overnattingene. Se gjeldende betingelser og vilkår.