Reisen til julehotellet

Juleferie i siste liten – unngå alt julestresset og ta livet med ro på et stemningsfullt luksushotell

Oslo, 19. desember 2017 – Julen er en spesiell høytid for mange og tilbyr en fantastisk mulighet til å skape nye minner med dem du er glad i. Likevel kan julen også være en stressende affære, med mye som skal organiseres, gaver som skal kjøpes og familie som skal innlosjeres. Hva med å ta et avbrekk fra juleforberedelsene og unne deg et opphold og en stille natt på et luksushotell? Hotels.com™ gir deg en liste over de beste julestemte hotellene, hvor du kan slippe unna førjulskaoset og nyte høytiden med noen du er glad i.

Rosewood Hotel, London

Bo på luksuriøse Rosewood Hotel i Bloomsbury i London, og ta deg en forfriskende drink i fortryllende omgivelser. Hotellet har forvandlet sin ikoniske gårdsplass til et vinterparadis, hvor du blant annet finner en sjarmerende liten hytte blant busker og trær. Inne i den koselige hytta kommer du i umiddelbar julestemning – her serveres det (blant annet) Monkey 47-gin i varme og kalde cocktailer inspirert av tyske desserter. Dette vil du ikke gå glipp av! Bli natten over, så slipper du å bane deg vei gjennom horder av folk på juleshopping.

Rosewood Hotel, fra 4808 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.

Le Royal Monceau Raffles, Paris

Nyt en magisk julefeiring på det eksklusive palasset Le Royal Monceau Raffles i Paris. I år gir hotellet gjestene sine muligheten til å oppleve Val Monceau, et provisorisk «skiområde» med snø og vinterstuer i hjertet av hotellet. I tillegg kan gjestene nyte en eksklusiv og makeløs hvit julekake kalt «Bûche de Nöel Cristal», laget av konditoren Pierre Hermé som en hyllest til Alpenes snødekte fjell.

Le Royal Monceau Raffles, fra 8326 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.

Loews Regency New York Hotel, New York

Loews Regency i New York tilbyr eksklusive juleopplevelser for alle gjester som bestiller rom i desember. Gjester som velger å tilbringe oppholdet i Signature-suitene, kan hver dag mellom
16.00–18.00 nyte gratis varm sjokolade tilberedt av den anerkjente chocolatieren Jacques Torres, eller komme i julestemning med slåbroker og pyjamaser spesialdesignet av motedesigneren Kate Spade. Ønsker du å slippe alt stresset med å få ribbesvoren helt perfekt, byr The Regency Bar and Grill på en fantastisk julemiddag på enten julaften eller første juledag.

Loews Regency New York Hotel, fra 3837 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.

Badrutt’s Palace Hotel, Sveits

Skihotellet Badrutts ekstravagante juletre lyser opp hotellet og setter deg i umiddelbar julestemning. Her kan du nyte en fantastisk julemiddag med familie og venner i en av hotellets syv restauranter. Hotellet tilbyr også en rekke gøyale juleaktiviteter for barna, blant annet en julefest der julenissen og en tryllende klovn dukker opp i hotellets Embassy Ballroom.

Badrutt’s Palace Hotel, fra 2843 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.

Hotel Brunelleschi, Firenze

Hotel Brunelleschi i Firenze legger til rette for en helt spesiell julefeiring med sitt eksklusive juletilbud. Hotellet tilbyr gjestene muligheten til å tilbringe én eller flere netter på et valgfritt rom, en frokostbuffé i det historiske lokalet Salons Stemma e Liberty samt en nydelig kopp varm sjokolade servert med sachertorte av hotellets kokk.

Hotel Brunelleschi, Firenze, fra 2147 kr per rom per natt. Besøk Hotels.com for mer informasjon eller for å bestille rom.

Alle disse hotellene, og tusenvis av andre hoteller over hele verden, finner du på Hotels.com, eller på mobilappen vår, som er tilgjengelig for iOS, Android og Amazon Kindle. Husk å bestille via Hotels.com Rewards. Samle ti netter og få en bonusovernatting!

SLUTT

For mer informasjon, ta kontakt med Hotels.com nordisk pressekontor på nora.maki@cohnwolfe.com eller ring +358 41 433 1078.

Merknader:

For mer informasjon, besøk nettsiden til Hotels.com via lenken www.hotels.com, følg oss på Twitter på @HotelsdotcomEU eller følg lenken Facebook.com/Hotels.comEurope.

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, en ledende formidler av hotellovernatting. Hotels.com tilbyr reisende et av de største utvalgene av hotellovernatting på Internett, både uavhengige og kjente hotellkjeder samt steder med selvbetjening. Hos oss finner du all informasjon du trenger for å kunne bestille det perfekte hotelloppholdet. Kundene våre kan gjennom mobilappen vår bestille hotellopphold til rabatterte priser, såkalte hemmelige priser**, og Hotels.com Rewards-kunder kan tjene opp og løse inn bonusnetter*** på tusenvis av hoteller verden over. Med Hotels.com Mobile Concierge til iPhone har du alltid en lokal ekspert i lomma. Med få tastetrykk kan du bestille transport, mat, levering, bord på restaurant og mye annet.

© 2017 Hotels.com, LP. Hotels.com, The Obvious Choice, Hotels.com Rewards og Hotels.com-logoen er varemerker eller registrerte varemerker som tilhører Hotels.com, LP i USA og/eller andre land. Alle andre varemerker tilhører sine respektive eiere.

* Priser er oppdatert per 14. desember 2017 og avhengig av ledig kapasitet. Alle priser på Hotels.com er inkl. skatter og avgifter, men vi gjør oppmerksom på at lokale myndigheter enkelte steder pålegger en avgift per person per natt. Du finner mer detaljert informasjon under «Obligatoriske gebyrer» på hvert enkelt hotells informasjonsside.

**Hemmelige priser er tilgjengelige for brukere av appen til Hotels.com, medlemmer av Hotels.com® Rewards og personer som kan låse opp de hemmelige prisene på nettstedet gjennom å abonnere på e-poster fra Hotels.com. Hemmelige priser vil vises der hvor du kan se banneret «Din hemmelige pris» i søkeresultatene. Kun tilgjengelig på utvalgte hoteller og for utvalgte datoer. Underlagt betingelser og vilkår.

*** Bonusovernattingen inkluderer ikke skatter og avgifter. Bonusovernattingens verdi baseres på gjennomsnittsverdien av de ti overnattingene. Se gjeldende betingelser og vilkår.