BLACK FRIDAY – HOTELLERBJUDANDEN

London, 22 november 2017 –  Den här veckan är det dags för Black Friday-reor igen, men köp då inte en massa prylar du egentligen inte behöver.  Utnyttja i stället den här superrea-dagen till att unna dig en härlig lyxsemester.  Experterna på Hotels.com© har satt samman ett antal fantastiska erbjudanden som gör att du kan spara 75 procent på fantastiska hotellvistelser.

Allt från lyxjakter till exklusiva residens, se till att boka 23–28 november 2017 för att kunna utnyttja de bästa Black Friday-erbjudandena från Hotels.com©.

Executive Pool Villa hos Baan Haad Ngam, Koh Samui Thailand

Lust att fly till paradiset för att få lite sol i vinter? Du behöver inte leta längre. Baan Ngam Boutique Resort and Villas erbjuder förstklassiga boenden och härliga måltider i en idyllisk, tropisk miljö. Hotellet ligger vid en fantastiskt vacker och lugn strand där du inte behöver trängas.

Black Friday-erbjudande: spara 75 % på din hotellvistelse under perioden 23 november 2017–31 mars 2018.

Miami Beach Luxury Yacht Charters, Miami USA

Vill du göra dina vänner avundsjuka? Boka en privatchartrad jakt vid Miamis kust. Denna lyxiga husbåt ligger i South Beach, bara 16 kilometer från Miami Beach Marina. Den inrymmer en bubbelpool och alla dina önskemål kommer att tillgodoses av servicepersonalen ombord.

Black Friday-erbjudande: spara 75 % på din hotellvistelse under perioden 23 november 2017–30 april 2018.

Monthara Angkor Residence, Siem Reep Kambodja

Monthara Angkor Residence i Siem Reap har en elegant och modern design och ligger bara en kort promenad från den omtalade Pub Street.  Detta lilla livsstilshotell är även en perfekt utgångspunkt om man vill besöka det majestätiska Angkor Wat-templet.

Tria Elegance, Istanbul Turkiet

Detta vackra hotell är inspirerat av den turkiska antiken men har fått en modern twist. Det ligger i det historiska Sultanahmet-distriktet och från takterrassen kan man se såväl Blå moskén och Hagia Sophia som Marmarasjön.

Ossotel Legian Bali, Legian, Indonesien

Boka ett rum till ett fördelaktigt pris på Ossotel hotel som ligger precis vid den kända stranden Padma Legian Beach, ett stenkast från det turkosa vattnet.  Här kan matälskare få sitt lystmäte i hotellets egen bar och grill där det bjuds kulinariska rätter och drinkar i en avslappnad atmosfär.

SLUT

För ytterligare information om Hotels.com, kan ni kontakta Nora Mäki, Account Director Nordics via nora.maki@cohnwolfe.com eller per telefon +358 (0)41 433 1078.

Anteckningar till redaktörer:

Mer information finns tillgänglig på Hotels.com-webbplatsen på www.hotels.com eller genom att följa oss på Twitter @HotelsdotcomEU eller Facebook (Hotels.comEurope).

Hotels.com L.P. driver Hotels.com, en ledande webbsida för hotellbokningar, med internationella kedjor och all-inclusive-resorter till lokala favoriter och bed & breakfast, tillsammans med all information som behövs för att boka en härlig vistelse. Kunder sparar direkt genom hemliga priser***, och medlemmar i Hotels.com Rewards kan tjäna och lösa in bonusnätter** på tusentals hotell över hela världen. Hotels.com Concierge för iPhone är som att ha en lokal expert i fickan och ger snabb tillgång till tjänster som transport, matleverans, restaurangbokningar och aktiviteter.

© 2017 Hotels.com, LP.Hotels.com och Hotels.coms logotyp är antingen registrerade varumärken eller varumärken tillhörande Hotels.com, LP i USA och/eller andra länder. Alla andra varumärken tillhör sina respektive ägare.

* Alla hotellpriser inkluderar skatter i rumspriset, men observera att vissa städet debiterar en extra turismskatt per person och natt. För ytterligare information så kan man läsa mer om detta på hotellets informationssida under fliken “Meddelanden och avgifter”.

** Hemliga priser är tillgängliga för Hotels.com app-användare. Hotels.com belönar även medlemmar och kunder som prenumererar på Hotels.com via e-post med hemliga priser. Hemliga priser visas där “Din hemliga pris” -banner är bland sökresultaten och finns endast på utvalda hotell och specifika datum. Med förbehåll för fullständiga villkor.

*** Skatter och avgifter ingår inte i bonusnatten. Värdet av bonusnatten är baserat på det genomsnittliga värdet av alla 10 nätter sammanlagt. Fullständiga villkor finns här.